Welkom bij SCOPE ondersteuning.



Om alle collega's goed te kunnen ondersteunen gebruiken we een ticketsysteem. Elke ondersteuningsvraag krijgt een uniek ticketnummer waarmee u de progressie en antwoorden online kunt volgen. Tevens kunt u de historie van al uw supportvragen bekijken. U moet wel een geldig mailadres opgeven om een vraag te stellen.

Op dit moment kunt u vragen stellen aan de volgende afdelingen:

- ICT (support@scopescholen.nl)
- Huisvesting (td@scopescholen.nl)
- Office / Conciƫrge Leerpark (receptie en concierges: officelp@scopescholen.nl)
- Rooster Leerpark (rooster vragen leerpark: roosterlp@youscope.nl)
- Magister / Leerlingen administratie (magister@scopescholen.nl)
- REPRO-vragen, dus niet voor opdrachten! (repro@youscope.nl)
- DigiOffice (digioffice_support@youscope.nl)
- Rooster Leerpark (roosterlp@youscope.nl)

Stel een vraag


Geef ons zoveel mogelijk informatie zodat we u op de beste manier kunnen helpen. Als u een eerder gestelde vraag wil aanpassen moet u inloggen.

Stel een vraag

Bekijk de status van uw vraag


We houden archieven en historie bij van al de eerder gestelde vragen compleet met onze antwoorden.

Controleer status

Please Wait!

Please wait... it will take a second!